Op 18 maart 2022 organiseerde Stichting De Buitenkansen een open middag voor geïnteresseerden, verwijzers en potentiële samenwerkingspartners. Bezoekers kregen een rondleiding over de biologische boerderij in Knegsel, maakten kennis met het team en konden vragen stellen over het aanbod en de aanmeldprocedure. De open middag was bedoeld om de drempel te verlagen: voor mensen die zichzelf of een cliënt willen aanmelden, maar ook voor beleidsmakers en zorgprofessionals die meer willen begrijpen van de herstelgerichte aanpak. De ontvangst was warm en de animo groot.
